Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Jeśli szukasz ważnych informacji to zapoznaj się z naszym FAQ, jeśli tutaj nie znajdziesz odpowiedzi to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta
ZAMÓWIENIA
Jak mogę złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie, wystarczy wybrać produkty, które Cię interesują, dodać je do koszyka, przejść do procesu zamawiania i podać niezbędne dane, takie jak adres dostawy i dane płatności. W przypadku produktów personalizowanych wymagana jest akceptacja podglądu zamawianego produktu dzięki, któremu dokładnie widzisz jaki produkt do Ciebie wyślemy.
Jak mogę spersonalizować produkt?
W naszym sklepie oferujemy opcję spersonalizowania prezentów. Po wybraniu produktu, będziesz mógł dodać własny tekst, zdjęcie lub wzór, a my zadbamy o stworzenie unikalnego produktu według Twoich preferencji.
Czy personalizacja produktu jest dodatkowo płatna?
Nie, każda personalizacja jest w cenie produktu (gratis). Oferujemy możliwość spersonalizowania produktów bez dodatkowych opłat. Twój wyjątkowy tekst, zdjęcie lub wzór jest częścią naszej oferty, aby stworzyć dla Ciebie unikalny i spersonalizowany prezent. Nie musisz martwić się o dodatkowe koszty za personalizację - to jest dla nas integralna część naszej usługi dla Ciebie.
Czy mogę połączyć kilka zamówień w jedno?
Tak, do czasu wysyłki paczki można połączyć swoje zamówienie. W tym celu wystarczy złożyć nowe zamówienia i wybrać opcję "odbiór osobisty", a w uwagach do zamówienia prosimy podać numer zamówienia z którym mamy połączyć. W ten sposób wygodniej odbierzesz jedną paczką i zaoszczędzisz na kosztach dostawy.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Staramy się realizować zamówienia w ciągu 24 godzin od momentu złożenia i opłacenia zamówienia. Zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy, ale czas realizacji może się różnić w zależności od ilości zamówień i spersonalizowanych szczegółów.
DOSTAWA
Jakie są dostępne warianty dostawy?
Możesz wybrać z następujących form dostawy:
- kurier InPost / kurier DPD - Twoje zamówienie kurier dostarczy bezpośrednio pod same drzwi adresu jaki został wskazany w formularzu zamówienia,
- paczkomat InPost - zamówienie zostanie dostarczone do wskazanego paczkomatu, a Ty w dogodnym dla siebie momencie odbierzesz swoją paczkę.
Aktualne ceny wysyłek znajdziesz w zakładce dostawa i koszt wysyłki.
Czy mogę wybrać opcję dostawy za pobraniem?
Niestety nie wysyłamy zamówień za pobraniem. Chociaż nigdy nie mówimy nie i jeśli bardzo Ci zależy na takiej formie dostawy to prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Tak, oferujemy darmową wysyłkę do paczkomatu InPost dla zamówień o wartości powyżej 150 zł.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz informacjami dotyczącymi śledzenia. Możesz użyć tego numeru, aby śledzić swoje zamówienie na stronie dostawcy. Aby śledzić swoje zamówienie, skorzystaj z narzędzi do śledzenia przesyłek dostępnych przez firmy kurierskie. W zależności od wybranego sposoby dostawy skorzystaj z:
Kurier InPost / paczkomat InPost: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Kurier DPD: https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/
Nie zdążyłem/am odebrać paczki. Co zrobić?
Niestety zdarzają się takie sytuacje i jesteśmy na to przygotowani. Na bieżąco monitorujemy odbiór przesyłek przez klientów i jeśli widzimy, że został krótki termin odbioru to kontaktujemy się z klientem w celu przypomnienia o odebraniu paczki. Najczęściej nieodebrana paczka wraca do nas w ciągu 2 dni roboczych, w tym momencie zostanie na Twoją prośbę ponownie wysłana. Niestety w tej sytuacji musimy naliczyć ponowny koszt wysyłki oraz koszt zwrotu paczki do nas.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa w trakcie realizacji zamówienia do czasu zmiany statusu na "gotowe do wysłania". Niestety później już nie mamy możliwości ingerencji w dane dostawy.
Co zrobić z wypełnieniem paczki?
W celu zabezpieczenia kubków i innych delikatnych przedmiotów podczas transportu, paczki wypełniamy skropakiem, który jest idealnym wypełnieniem. Sam w sobie amortyzuje uderzenia, a przy tym jest ekologiczny. Umieść skropak w wodzie i zobacz jak się rozpuszcza. Całość możesz wylać do kanalizacji bez obawy o środowisko.
REKLAMACJA / ANULOWANIE / ZWROTY
Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, jest taka możliwość do momentu podjęcia realizacji Twojego zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzenego produktu?
Pomimo, że bardzo starannie zabezpieczamy nasze paczki to może zdarzyć się taka sytuacja, że w trakcie transportu przesyłka zostanie uszkodzona. W takiej sytuacji prosimy Cię o zrobienie zdjęcia całej paczki i uszkodzonego produktu oraz przesłanie do nas e-maila z informacją, a my zajmiemy się resztą.
Czy mogę zwrócić zamówione produktu?
Tak! Masz, aż 30dni na zwrot zamówionego towaru. Prosimy o zapoznanie się z naszą stroną zwroty i reklamacje w celu uzyskania pełnych informacji na ten temat.
Chcę złożyć reklamację. Co zrobić?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i poinformuj nas o zaistniałej sytuacji. Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie dlatego zawsze chcemy zaproponować korzystne rozwiązanie. Zazwyczaj reklamację rozpatrujemy w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia.
Czy do zwrotu / reklamacji potrzebuję formularz?
Nie, stosujmy uproszczoną procedurę. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, opisz sytuację podając przy tym numer zamówienia.
PRODUKTY
Kubki ceramiczne
Trwałe nadruki sublimacyjne stosujemy na kubkach wykonanych z najwyższej jakości ceramiki, które pokryte są powłoką polimerową.
Czy kubek mogę myć w zmywarce?
Kubki można myć w zmywarce bez obawy o zniszczenie nadruku. Wyjątkiem jest kubek z pozłacanym uchem, który z uwagi na złocenia zalecamy myć ręcznie.
Czy kubek będzie bezpieczny w trakcie transportu?
Twoja przesyłka jest bardzo staranie zabezpieczona przed uszkodzeniami. Dzięki własnej wypracowanej metodzie pakowania dajemy gwarancję, że kubek otrzymasz w całości w nienaruszonym stanie. Kubki pakujemy w karton, który po brzegi wypełniony jest biodegradowalnym skropakiem!
Poduszki
Niezależnie od rodzaju poduszki jaki wybierzesz każda posiada unikalny i trwały nadruk. Dodatkowo każda poduszka posiada zamek błyskawiczny, który ułatwia pielęgnację. Nadruki są odporne na pranie w pralce na niskich temperaturach.
Czy mogę prać poduszkę?
Tak! Nadruki na poduszkach są odporne na pranie w pralce. W celu zachowania nadruku na dłużej zalecamy pranie w temp. 40°C po uprzednim odwróceniu poszewki na lewą stronę. Prasować należy na lewej stronie.
Jakie jest wypełnienie poduszki?
Stosujemy antyalergiczne wypełnienie premium z kulki silikonowej obszytej materiałem. Dzięki temu poduszka zawsze jest miękka i sprężysta. Wkład można prać w pralce. Produkt wyprodukowano w Polsce.